Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Evelien, Femke, Johan, Jolanda, Jos, Lucienne, Ria en Karin - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Evelien, Femke, Johan, Jolanda, Jos, Lucienne, Ria en Karin - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Karin Westendorp-Luiten

Blijf op de hoogte en volg Evelien, Femke, Johan, Jolanda, Jos, Lucienne, Ria en Karin

18 Mei 2015 | Nederland, Nederland

Vandaag begint onze reis naar Malawi, wat spannend! We kijken uit naar het land, de bevolking en de ervaringen die ons te wachten staan.

Tijdens deze uitwisseling gaan we kijken naar de organisatie en werkzaamheden in de thuiszorg in Malawi. In september komen de Malawiaanse collega's een bezoek brengen aan Nederland.

  • 18 Mei 2015 - 09:49

    Henny Kl Entink :

    Heel veel plezier ...en een goede reis...fijn om op deze manier mee te lezen....

  • 18 Mei 2015 - 10:02

    Sylvia Löffler:

    Hallo allemaal ik wens jullie een hele goede reis.
    Groetjes Sylvia.

  • 18 Mei 2015 - 10:09

    Mia Kleinhesselink:

    Goede reis allemaal, en ik kijk uit naar jullie ervaringen!

  • 18 Mei 2015 - 10:54

    Henny:

    Goeie reis, veel plezier en ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

  • 18 Mei 2015 - 12:08

    Miranda Ter Huurne:

    Goede reis ben erg benieuwd.

  • 18 Mei 2015 - 12:32

    Henriette Kregel:

    Goede reis,ik ga jullie volgen,heb het goed met elkaar!

  • 18 Mei 2015 - 12:58

    Fatiha Britel:

    Ik wens jullie allemaal een goede reis .

    Groetjes Fatiha Britel

  • 18 Mei 2015 - 14:21

    Ingrid:

    Een hele goede reis allemaal en ik ga jullie zeker volgen. Ben erg benieuwd naar jullue ervaringen. Heel veel succes!

  • 18 Mei 2015 - 15:16

    Anke Bemers:

    Hallo allemaal,

    ik wens jullie een hele goede reis en een prettig verblijf toe. Een superervaring. Heel veel plezier gewenst. Erg leuk om mee te kunnen lezen!!!

  • 18 Mei 2015 - 15:19

    Willy Kleinhesselink:

    Wens jullie een goede reis, en wacht met spanning af wat jullie er zoal allemaal meemaken.
    Op naar het eerste reisverslag.

  • 18 Mei 2015 - 15:45

    Jessica:

    He
    Vanaf deze kant wens ik jullie allen heel veel plezier en vooral mooie ervaringen toe.
    Een goede vlucht en mooie verslagen zodat ook wij als collega's in Nederland mee kunnen genieten. Tot over een paar weken!


  • 18 Mei 2015 - 18:05

    Coby Geurts:

    Heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie ervaringen en hoop ik mooie foto's. Goede reis

  • 18 Mei 2015 - 18:19

    Carla:

    Spannund! Follow you!

  • 18 Mei 2015 - 22:25

    Edith:

    Ik wens jullie heel veel plezier en een mooie leerzame tijd toe. Leuk om jullie te kunnen volgen!!

  • 18 Mei 2015 - 23:16

    Cintha Lensink:

    Hele mooie leerzame tijd gewenst benieuwd naar de blog












  • 18 Mei 2015 - 23:59

    Paula:

    Fijne reis! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen.

  • 19 Mei 2015 - 00:39

    Henriette:

    wens julliie een goede en leerzame reis
    ga jullie volgen

  • 19 Mei 2015 - 06:42

    Atie:

    Inmiddels zijn jullie aangekomen en 1e indruk gekregen.
    Veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

  • 19 Mei 2015 - 10:16

    Paula:

    Jullie staan op de voorpagina van de Gelderlander. Met als kop:
    Zorgverleners gaan als proefkonijn naar Malawi.

  • 19 Mei 2015 - 14:03

    Greet Moerland:

    Even wennen aan de warmte en dan hurrie up waarschijnlijk. Geniet er van en laat ons een beetje mee genieten.

  • 19 Mei 2015 - 17:03

    Ingrid:

    Leuke foto van jullie allemaal! Hoe is jullie reis verlopen? Ben benieuwd hoe jullie de eerste dag ervaren hebben!

  • 19 Mei 2015 - 23:05

    Hermien Lubberdink:

    Wij wensen jullie een fijne tijd.

  • 20 Mei 2015 - 00:15

    Angeli:

    Ben erg benieuwd naar jullie verhalen en wens jullie goede reis

  • 20 Mei 2015 - 16:40

    Joke Sloetjes :

    Hallo. Ik hoop dat jullie enorm veel mooie en nieuwe dingen beleven . Voor jouw speciaal Femke we zijn trots op je

  • 20 Mei 2015 - 16:49

    Marloes Weijers :

    Wat leuk! Ben enorm benieuwd naar je belevenissen in Malawi. Hopelijk net zo'n mooie ervaring als in Sumve!
    Ik ga jullie volgen.

    Groetjes Marloes

  • 20 Mei 2015 - 17:15

    Willy Zweverink:

    Hallo allemaal, ik wens jullie een fijn verblijf daar, en goede gezondheid, ben zeer benieuwd naar jullie ervaring daar , en ik blijf jullie verslagen zeker volgen,
    vriendelijke groet.

    willy zweverink

  • 21 Mei 2015 - 15:57

    Grace:

    We zijn enorm benieuwd naar jou ervaring en belevenissen in Malawi Evelien..
    En wensen jou/jullie allen als team een fijne tijd daar.
    Dikke knuffies van ons.

  • 24 Mei 2015 - 22:28

    Hermien:

    Hoi allemaal,leuk jullie te volgen, mooi verhaal en prachtige foto,s.
    Evelien verheug me er op om samen te rijden,wat een verhalen zul je hebben.
    Allemaal nog een leerzame en fijne tijd daar in het verre Malawi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Evelien, Femke, Johan, Jolanda, Jos, Lucienne, Ria en Karin

Actief sinds 13 Mei 2015
Verslag gelezen: 800
Totaal aantal bezoekers 8426

Voorgaande reizen:

18 Mei 2015 - 31 Mei 2015

.

Landen bezocht: